Děkujeme za pochopení.
M30i76l53a24n 98B59í43l41e12k
Pěkný rozhovor. Jen mě dost mrzí osud Transgasu, na jehož místě vyroste budova podle návrhu pana Ciglera. Posudek Národního památkového ústavu doporučil nebourat, odborná komise Ministerstva kultury souhlasila a doporučila prohlásit za památku - aby pak samotné rozhodnutí ministerstva oslyšelo svou vlastní komisi...
V63í92t 16H90a14s38s73a50n
Dobrý den, děkuji. Posílám link na svůj téměř 2 roky starý rozhovor s jedním z architektů Transgasu Václavem Aulickým, ve kterém celou problematiku ohledně demolice Transgasu hodně rozebíráme:
M25a89r18i58e 30Š79í39p27k79o30v37á
To je moc užitečný a zajímavý rozhovor. Jsem ráda, že máme takové architekty s rozumnými názory a citem pro "věc".
Díky, pane Hassane, že jste sem dal tento blog.
V18í88t 25H79a68s80s49a72n
Dobré ráno, děkuji za návštěvu a přeji hezký den. VH
R65o91m16a67n 48E79n70d23e20r41s
Tramvaj na Václavák určitě. I na dejvický "kulaťák" jedu z Pankráce radši tramvají, než metrem:)
B87r39o80n46i54s38l33a38v 23G10a95b24r96y28š
To já taky doufám. Ta tramvaj tam citelně chybí. K jejímu návratu jsou minimálně tyto důvody:
1) Tramvajová síť v centru by měla být redundantní pro větší variabilitu při mimořádných událostech – výluky, jednorázové masové akce.
2) Tramvajové tratě v centru jsou dnes přetížení a nemají alternativu. Objízdné trasy jsou v době mimořádností příliš odkloněny od původní trasy.
3) Zlepší se obslužnost Václavského náměstí.
4) Vznikne alternativa pro cestující v oblasti Václavského náměstí, kterým je metro nepohodlné.
5) Metro slouží spíš pro rychlou přepravu na delší vzdálenosti. Na krátké vzdálenosti je časově nevýhodné vzhledem k dostupnosti stanic v centru.
P39a16v33e22l 48D22v47o19ř63á65k
Nejlepším řešením by byla tzv. Hoškova kontinuální tramvaj. Např. Na Karláku nastoupíte a postupně pokračujete směrem k žádané stanici., např. Václavské náměstí. A až tam dojdete, vystoupíte.
Nedrncá to, nemusíte na ni čekat, nemůže vám ujet...
P17a58v19e32l 68K78u58c66h28t84a
Už se "těším" na křížení s magistrálou ..., vlastně dvojí.
P90a89v55e71l 43K85u56c39h66t49a
Ale k Hlaváku by to byl plus, to uznávám. Sherwood to je hrůza, kousek ubyde, žádná škoda.
J75a51n 93Č86a37p42e56k
Tramvaj určitě ne i s chodítkem přejdu od muzea k můstku za 10 minut,díky všem kdo mě podpoří...
S57i74g96m92u77n75d 25L38a94n29d11a
Tramvaj na 100% bude. Ale chodítko užijete, nebojte.
M44a50r39e94k 21V36a48l59i61č77e61k
Dekuju. Vždy s rád přečtu nebo poslechnu názory lidí, kteří něco dokázali. A pan Cigler mezi takové lidi rozhodně patří. A oceňuju i jiné blogove téma, než je covid, Zeman, Babiš nebo opozice. Ať se Vám daří i v dalších podobných tématech.
V65í18t 52H24a88s65s63a31n
Děkuji za návštěvu a pěkný komentář. Ať se Vám daří!
J93a35n 32Z11i90e31g90l23e24r
Děkuji za zajímavý rozhovor a zasloužená karma
V40í42t 48H66a54s69s32a97n
Děkuji. Máte podobné příjmení jako pan architekt. :)
N46a55ď82a 59D88u81b93c78o22v40á
Já tramvaje na Václaváku pamatuji, nejsem si jistá jestli je pro Václavák dobře, že se vracejí, dobře to bude pro lidi z Vinohrad, vlastně i ze Žižkova a také Příkopy budou dostupnější...
M84i35l60a36n 72B40í96l17e43k
Nevím, jestli plán návratu tramvají počítá i se spodní částí Václaváku. Myslím, že jde hlavně právě o propojení Vinohradské s centrem, tam je to pořádně odříznuté (a pak i přiblížit tramvaje Hlavnímu nádraží, snad přes Washingtonovu). A asi to i dost ulehčí provozu na Pavláku.
- Počet článků 243
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4109x
V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.
Navštivte můj fotoweb:
http://vithassan.wixsite.com/photography
Instagram:
https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/