Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

tak si to zhrneme. videa byly porizeny na demonstraci. to jest na akci, ktera dava vetsi pruchodnost emocim. ten bradaty pan se sice nespraval uplne normalne, nicmene nebyl nejak hruby. autora videa naopak nejak nezajimala prilis demonstrace, a o to vic ten pan. take nevim jak, ale vycepni asi na demonstraci nebyl, ponevac cepoval pivo, proto o tomhle asi stezi vedel. tvrzeni, ze pivo doslo a cepoval dal, je take samozrejme liche jako i to, ze nastojaka necepuje, pritom tam postavali dalsi s pivem v ruce. takze zaverem, hospodsky me osobne dal jenom duvod, proc tuto hospodu nenavstivit. a autor blogu me absolutne nepresvedcil o tom, o cem v tom blogu pojednava. clanek je ucelovy.

11 5
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 8
možnosti
KP

Jj já tam byl a chovali se jak smyslů zbavení.

3 1
možnosti
JB

J69i63r17i 30B47o59r

28. 10. 2023 11:51

Celkem s vámi souhlasím ale, vaše "proti Židům nic nemám, DOKONCE mám mezi nimi přátele" mě zarazilo to "dokonce" . To mě tam nějak nesedí.

23 1
možnosti
RK

Mám stejný pocit. Vítek sám je podobný těm, o kterých píše, akorát to bude dělat sofistikovanější formou.

22 1
možnosti
JR

J41a56n 91R32á42ž

28. 10. 2023 11:32

Už to, že ani náznakem neodsuzuje autor propalestinskou demonstraci, jinými slovy, demonstraci podporující terorismus, ho činí naprosto nevěrohodným.

26 13
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
14 1
možnosti
OP

No prý už to vyšetřuje policie, tak proč zase toto rozeštvávání.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
7 0
možnosti
VB

V93i74l83é67m 16B58a42r64á15k

28. 10. 2023 13:38

Ruští kolaboranti chválí příznivce Hamásu.

2 0
možnosti
Foto

Pane Hassane, v každé entitě na světě se najdou lidé rozumní a ti druzí. Pakliže se událost odehrála tak, jak píšete ( o čemž nepochybuji), je tento pán z té druhé skupiny.

Šalom

36 1
možnosti
Foto

Já to vidím Tomáši také v kontextu incidentu v hospodě U hrocha, jak píše pan Poborský, onem hospodský patrně k titulu antisemity přišel moc rychle a poněkud neoprávněně.

9 2
možnosti
Foto

Zdokumentovaný to máš nenapadnutelně aneb zneužívat nálad ve společnosti tímto stylem je nepřijatelné, ať se ji dopouští jakákoliv strana.

15 0
možnosti
Foto

V94í12t 32H37a46s95s77a77n

28. 10. 2023 15:11

Jaromíre, sorry za pozdní odpověď. - Teprve teď jsem se vrátil domů a mám plné ruce práce. - Kdybych to neměl dobře zdokumentované, tak bych to po svých zkušenostech rozhodně nemedializoval. Pod Tvojí poslední větu se plně podepisuji. V.

3 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
23 0
možnosti
RJ

Zcela vyjímečně plně souhlasím.

4 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/