Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Možná se mýlím, ale neměl jste tady článek, který vyšel těsně po teroristické akci Hamásu, a který nijak nesvědčil o vaší nestrannosti? Teď ho na vašem blogu jako z udělání nemohu najít.

12 2
možnosti
Foto

V78í92t 83H70a59s38s90a72n

28. 10. 2023 16:48

Poslední článek jsem zde měl 31.12.2022

1 0
možnosti
Foto

Právo diskriminovat a ostrakizovat by mělo být základním právem každého člověka.

2 1
možnosti
JK

A taky že je. Ale lidi si myslí, že pliváním na Židy si nějak vypomohou v kariéře. Nepomohou, všechno už je obsazený. Je to jak se vstupem do KSČ za komunistů. Kolik dělňasů si myslelo, že si polepší, a nic. Akorát platili příspěvky.

2 1
možnosti
JV

Autor dělá Zagorku a z chování dvou, možná nepříliš dobře se chovajících a reagujících občanů projevujících se jako židé.

Když si však připomenu kolikátá propalestinská, rozuměj do značné míry proteroristická, demonstrace to je, zatím jsem nezaznamenal, že by autor zdokumentoval nevhodná chování propalestinských demonstrantů, natož některé jejich výroky hraničící se zákonem.

39 1
možnosti
RN

R61a70d69i33m 49N56o78v21á54k

28. 10. 2023 16:09

Autor pouze uvádí tu "aféru" kolem odmítnutí hosta do souvislostí. A to říkám jako člověk, který je k Palestincům hodně kritický pro jejich "způsob života".

14 5
možnosti
RN

R74a34d44i26m 49N71o78v67á18k

28. 10. 2023 15:56

Pane Hassane podle Vašeho blogu mohla CNN informovat objektivněji a přesto si zvolila bulvární téma antisemitismu.

Nebo to podle Vás bylo zkresleno svědectvím toho muže co viděl i chování toho exota z videa?

Uvádíte

"Urážlivému a xenofobnímu chování obou mužů vůči mě s úsměvem na tváři přihlížel muž se kterým jsem před chvílí dělal rozhovor a který včera pro CNN Prima News líčil průběh rvačky v hospodě mezi hodnými, slušně se chovajícími Izraelci a zlými českými antisemity v hospodě. Prostor pro vyjádření dostal i muž s jarmulkou, který na mě bezdůvodně zaútočil izraelskou vlajkou a posléze o mě říkal, že "takovýhle by ho do plynu poslali jako prvního!""

Děkuji za odpověď.

Přiznám se, já také uvěřil té verzi o odmítnutí.

Máte to hezky zdokumentované. A ten člověk se opravdu chová dost divně. I já bych ho ze své firmy asi chtěl vykázat, obzvláště, pokud by chtěl ještě konzumovat nějaký alkohol.

4 4
možnosti
Foto

V61í33t 46H19a10s14s90a24n

28. 10. 2023 16:27

Pane Nováku,

trefný postřeh. Nechci se pouštět do spekulací, ale žádný redaktor si pravděpodobně nedal práci s hledáním jiné verze než té, jak celý incident popsala skupina proizraelských demonstrantů.

Podle mého názoru bylo vše zkresleno svědectvím muže, který se s oběma muži, (kteří na demonstraci nejprve provokovali mě a poté byli hlavními aktéry začátku slovního konfliktu v hospodě) zná, jelikož vedle nich stál na demonstraci a poté s nimi šel do hospody. VH

2 2
možnosti
IL

I72v81a98n 29L14a11c34k94o

28. 10. 2023 15:31

Nejsem antisemita, ale... Jste trapný.

15 4
možnosti
Foto

... divná doba... ty projevy netolerance a násilí mě děsí... já jenom podotknu, že mám spoustu kamarádů a známých, ale netuším, kdo z nich je Žid a kdo ne. Proto nemůžu použít Váš výraz DOKONCE...

11 0
možnosti
Foto

s tím úplně souhlasím, tento výraz to posouvá do jiné polohy.

4 0
možnosti
JN

J65i42r34k83a 95N22o35v69á33k

28. 10. 2023 13:36

Tak jestli měl fakt pravdu a ví o tobě všechno, tak se nedivím že se choval, jak se choval, na netu jsi známá osoba.

A Internet nezapomíná, i když si EU myslí, že mu to může nařídit.

A taky se ukáže, jestli ještě furt mažeš co se ti nelíbí.

17 4
možnosti
MS

Tak si říkám jaký je rozdíl mezi chováním Izraelce a chováním Russáka?

0 15
možnosti
JK

Škoda že je ten článek pojatý jako emotivní snůška.... čeho vlastně. Býval jsem se mohl podrobněji seznámit s aktální protižidovskou propagandou. Takhle nic. Každopádně počty Arabů už v Evropě přesáhly patřičné procento a už jsme v regulérním "domě války". Židi půjdou jako první, zbytek nemuslimů následně, tak to holt bývá. - - - - Jinak konečně je ta druhá letadlovka ve Středozemním moři a čištění Gazy může začít, 300 tis. záložáků se může po 14 dnech vysedávání v olivových sadech začít hýbat. To mne taky na té vojně děsně štve, furt se čeká, aby se pak spěchalo. Ale tohleto je fakt extrém..... Doufám, že tu část na sever od potoka přehrabou do vánoc. A Egypťani by se mohli nad bratry už konečně slitovat, nechávají je teda sušit hubu hrozným způsobem. Dívat se na to nedá, co dělá Arab Arabovi. Ale oni už jsou holt takoví, co naplat.

2 6
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 2
možnosti
MM

Zcela vyjímečně taky pohled z druhé strany. Řekl bych věrohodný.

8 8
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/