Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Výborný výběr momentů roku 2020 plný emocí. Být v pravou chvíli na daném místě. R^ Do nového roku hodně štěstí, zdraví a hlavně dobré světlo. :-)

2 0
možnosti
Foto

V79í36t 39H39a47s47s38a26n

31. 12. 2020 17:00

Děkuji. :) Vám přeji také hlavně hodně zdraví, štěstí a dobré světlo. Můj Silvestr vypadá tak že jsem právě v zahraničí a fotím. Jak jinak.. :)

Nějaké fotky do tohoto fotoblogu možná zařadím dodatečně. VH

1 0
možnosti

Pane Hassane, díky za výběr skvělých fotek. Ani bych snad neuměla vybrat tu nejlepší.

Do příštího roku Vám přeju hodně štěstí, pevné zdraví a...dobré světlo!

1 0
možnosti
Foto

V62í43t 97H48a38s14s77a60n

31. 12. 2020 14:10

Dobrý den, děkuji.

Přeji Vám aby pro Vás byl nadcházející rok 2021 po všech stránkách lepší než ten končící. VH

1 0
možnosti
Foto

Opravdu dobrá fotografie je ta, co nepotřebuje popisek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/