Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

Ty fotky jsou docela děsný.

0 0
možnosti
VE

Naštěstí už zítra bude od něj pokoj

2 0
možnosti
RP

Opravdu mu to téměř na všech fotkách sluší. Člověk by řekl, že to ani není ten pán co se včera každou chvíli ironicky ušklibal.

0 0
možnosti
KP

Tak velikeho manaska jsem jeste nevidel. To muselo dat praci. Pry to i opakuje slova co mu prichazi do sluchatka.

4 0
možnosti
Foto

A co to měl pan president v uchu?

2 1
možnosti
JM

Máme na zahradě také jednu prázdnou nádobu, můžete si ji přijít vyfotit ze všech stran.

6 2
možnosti
MV

tohle nebyl ani bonmot, ani vtip - je to hulvatsvi - jednak projevene k praci druheho, za druhe vyrcene prirovnani s konkretni osobou

ale to Vam zrejme nedochazi

7 1
možnosti
TV

Netradicni zaliba...foceni loutek ;)

5 3
možnosti
MV

v porovnani s Vasimi zalibami, Tomasi, je tohle fakt "zlaty"

4 1
možnosti
Foto

Jděte se s tím vycpat.

3 7
možnosti
MV

jak demokraticke, Jiri...

2 0
možnosti
JN

J18o73s72e13f 49N13i35k39l

26. 1. 2018 17:04

...mám lepší...

1 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 9,12
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/