Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ač nejsem pro dogmatické a radikální rostlinožravectví, v současné době se spotřebuje masa snad nejvíc od poslední doby ledové. Ještě naši prarodiče měli maso párkrát týdně, a to většinou kuřata nebo králíky. Aspoň jeden bezmasý den v týdnu byl samozřejmostí.

A zvýšená poptávka po masu pak produkuje velkochovy, transporty živých zvířat na druhý konec světa a další hnusy.

Takže vítám akce, které přivedou lidi k zamyšlení - podle hesla chytrému napověz.

1 0
možnosti
Foto

A došli všichni?

0 0
možnosti
Foto

vegetariáni mi nevadí, ale nechápu, proč to své přesvědčení musejí demonstrovat.

4 0
možnosti

Dělají to stejně jako misionáři. Stále musí někoho přesvědčovat o své jediné pravdě.

1 0
možnosti
Foto

A sežrat zvířátkám všechnu jejich potravu je sofistikovaná vražda.

4 0
možnosti

Rostliny vyrábějí kyslík a pohlcují kysličník uhličitý. Zbavme se vegetariánů, protože můžou za globální oteplení.

A teď vážně. Člověk je všežravec. Stejně jako já nikomu necpu maso, ať mi ostatní necpou trávu. Tady jde o stejnou sortu jako rádobyhomosexuálové, squateři a podobnou verbež. Parta, která je přesvědčená o svém dobru a chce, aby se dobře měli všichni ve smyslu, budete se mít dobře i kdyby jste chcípnout měli. My máme tu jedinou správnou pravdu.

Mám kamarády, kteří nejí maso. Ale ti mě nikdy takovými pitomostmi neotravovali a jim tahle připomínka neplatí.

6 0
možnosti

J89a44r47a 64R12a15n92k

19. 6. 2017 3:14

Dik, zajimave fotografieR^

1 0
možnosti

Maso je vražda. Mozek je nefér výhoda:-)

3 0
možnosti

:-) ale je strategickou vyhodou přežití, žel energeticky náročnou.

1 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 9,12
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/