Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkné fotografie R^ ze zajímavé akce.

Nejsem vegetarián a s přehnaným vegetariánstvím nesympatizuji. Se zájmem jsem se však podíval na jejich, dá se říci umírněnou, akci.

Asi dva roky jsem byl umírněný vegetarián. Jedl jsem například i sýry a mléčné výrobky, vajíčka, ryby. A občas jsem dělal výjimky a jedl maso. Myslím si, že mi tehdy tato dieta pomohla. Cítil jsem se při ní lehčí, jak fyzicky tak duševně (v hlavě), a zhubl jsem, ne příliš (to jsem ani nepotřeboval), ale dostatečně. Po dvou letech mě to však přešlo a dělal jsem stále více výjimek, až jsem přešel zpět na běžnou všestrannou stravu. Stále však si někdy udělám bezmasý den a snažím se nejíst celkově příliš moc masa. Nejlepší je myslím zlatá střední cesta a všestranná strava.

Můj motiv k mírnému vegetariánství byl můj vlastní zájem a mé dobré bytí.

Motiv, jak vidím na fotkách, že zabíjet zvířata bychom neměli, se mi zdá být nepřirozený. Jsme prostě všežravci a maso patří a mělo by patřit k naší stravě. Vím však, že někteří lidé dokonce i některé kultury se bez masa celkem dobře obejdou. Vařit však vyváženou vegetariánskou stravu, aby člověk do těla dostal vše potřebné snadné není. Dá se to však naučit.

Domnívám se, že zvířata bychom měli chovat v důstojných podmínkách. To je dobré pro ně, ale i pro nás, dávají pak lepší vajíčka, mléko a maso. ;-)

7 0
možnosti
HZ

Přesně. Myslím, že obecně víc vadí velkovýroba masa, transporty živých zvířat na dlouhé vzdálenosti, podmínky chovů... Ale přesvědčování k vegetariánství zas vede k tomu, že se sníží poptávka a tím pádem nebude takový tlak na velkochovy, ... Takže je dobré se nad spotřebou masa zamyslet. Takováhle akce k tomu pomáhá.

0 0
možnosti
JB

Saláty jsou vraždami rostlin!

5 0
možnosti
DK

Každý máme právo na názor.

Ovšem kdyby pán Bůh chtěl, abychom zobali zrní, tak by nám nechal narůst zobák a vole.

10 1
možnosti
BG

Je mi jedno, co chce bůh. Kdyby chtěl, abychom se množili, neudělal by některé lidi neplodné.

1 0
možnosti
PV

P28a66v22e26l 79V14é70b71r

18. 6. 2017 20:56

Kdyby Pán Bůh chtěl abych se živil výhradně rostlinnou stravou, měl bych bachor, čepec, knihu i slez.

5 1
možnosti
MB

Sice lepší, než-li by pochodovali příznivci KSČm , nicméně princip je stejný. Věří se nesmylsným ideám. Zde zřejmě znárodnění a diktatura nehrozí, tedy OK. Jdu na párek ... :-)

6 2
možnosti
DK

Nehrozí diktatura ?

A co třeba zákaz kožešinových farem ?

2 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/