Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejlépe ukázalo jeho motivaci v politice toto:

Navíc Tomio Okamura se teď částečně právem domnívá, že v té rozbité scéně bude jediný konsolidovaný a slízne voličskou smetanu. Z tohoto důvodu s nikým spolupracovat ani se sjednocovat nechce, což je pochopitelné.

Zdroj: http://hassan.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=557376

Konvičkovi a spol vůbec nejde o nějako o věc jako takovou, jim jde o to slíznout tu smetanu.

Ostatně to je důvod proč se nikdy nemohou spojit-"smetany" (Smetanů) není dost pro všechny a každý z nich ji (jich) chce maximum.

3 6
možnosti
LV

L36i75b40o38r 34V21a90n51ě47k

7. 10. 2016 11:33

To jen firma Kalousek&Háva&Co. umí slízat maximum smetany.

4 1
možnosti
ZV

Som milo prekvapená, od pána Hassana by som toto nečakala. Ďakujem.

6 0
možnosti
LV

Také jsem příjemně překvapen

6 0
možnosti
Foto

Zajímavý rozhovor a ode mne karma. Mám jen malou výhradu, co se týká Košer porážek. Ten rozdíl mezi Halal a Košer je především v četnosti. Zatímco pro muslima je Halal jakousi "povinností", ze které může jen sotva uhnout, Židé i židé Košer zase tak vážně neberou. Pokud se tedy nejedná o ortodoxní a ultraortodoxní, což je ovšem úplně jiná písnička.

9 0
možnosti
Foto

Upřímně řečeno jsem od Vás tak profesionální práci vůbec nečekal. Jde sice znát, že jste se ho pokoušel nachytat a vyprovokovat, ale i když se to nepovedlo, tak jste ty pasáže rozhovoru nevynechal, nad čímž smekám svůj pomyslný klobouk.

17 0
možnosti
AL

Tendle zastuzenej puboš mně svýma avantýrama ukázal, koho v žíádném případě nevolit.

2 10
možnosti
OK

O61t28a 24K65i10n26c

7. 10. 2016 0:38

Kdybych opět vyjádřil svůj názor na Konvičku, znovu by mě smazali. Ale rád jsem si tento blog přečet.

0 2
možnosti
FB

Má cenu křísit tohle mrtvé politické novorozeně?

0 8
možnosti
LV

Lepší je adorovat zralého NeBureše či konkurenční slibotechnu ozubenou pleš nebo lháře ze štatlu.

3 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/