Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ucte se fotografovat od Martina Kozaka, to je fotograf na vysoke svetove urovni. Mate tam prilis mnoho rovnakych a nezajimavych fotografii. Myslim ze z tech obrazku by se dala udelat velice slusna fotoreportaz jenom to chce lepsi vyber, lepsi vyrezy. Pri dobrem vyberu "mene je vice". Take zacinat fotoreportaz celkovym snimkem (siroky obj.) a pak se priblizovat az do velikych detailu tym se pak cela story stava zajimavou pro ctenare. Preji hodne poteseni z fotografovani.

0 0
možnosti
Foto

V69í58t 43H75a40s34s93a41n

26. 5. 2015 22:43

Dobrý večer,

díky za konstruktivní kritiku. Ano, Martin Kozák je Pan sportovní fotograf od kterého se mám, co učit. ps. Projděte si můj fan fcb - možná tam najdete zajímavější snímky z tréninku i ze samotného závodu.       VH

1 0
možnosti
Foto

Super, že bych se z veslování vrhla na rychlá kola ?? :) :) určitě karma.. a víc takových fotoblogů.. :):-)R^

1 0
možnosti

Zdarec - docela dobré:-)

1 0
možnosti
Foto

určitě dobrý:-)karma

2 0
možnosti
Foto

Víťo  konečně taky nějaký ty rychlý kola a úskalí sportovní fotografie. A povedené R^ Já spíše na auta, ale motorky ty bych chtěl zkusit. No za mě jasně karma R^

1 0
možnosti
Foto

V11í67t 94H45a18s19s64a35n

24. 5. 2015 17:42

Člověk si od těch demonstrací musí taky na chvíli odpočinout. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 9,12
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/