Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MO

Já myslím že těch důchodců a ostatních vyšinutých zoufalců tam 800 nebylo:-)

4 0
možnosti
Foto

J37a42k13u23b 68R77o28t47h

1. 4. 2015 18:19

To jsou fotografie, pořízené chlapcem, který se zaklíná antifašismem, takže publikuje na náckovském webu nwoo.org!! Inu, inu.:-/

10 1
možnosti
Foto

Převzít moji fotoreportáž můžete i vy, pokud uvedete mé autorství a zdroj. Mám za to, že nwoo jsou konspirátoři, nikoliv náckové. Inu, zase vedle, jak ta jedle.;-) VH

4 7
možnosti
MR

Ja si myslim, pane Hassan, ze byste mel na vsechny vyvadilovce kaslat, vy se tu snazite, a oni vam ani nenaklikaji poradnou karmu jako jinym co pisi v tom samem tonu, lide jim v diskuzi nadavaji vice nez Vam, a na vas ruska pata kolona kasle, nenechte si to libit!

10 1
možnosti
MC

800 x Rv. Stydím se za každého z nich, který má české občanství.

7 3
možnosti
VR

Zajímavé, že většina odpůrců US jsou minimálně levičáci, ne li extrémní levičáci.

14 2
možnosti
MC

O tom netřeba pochybovat.

6 1
možnosti
BV

"Demonstrace proti průjezdu amerického konvoje se zúčastnil i bývalý generální tajemník ÚV KSČ, Milouš Jakeš" - INU, JAK SE ŘÍKÁ: SVŮJ K SVÉMU.

12 1
možnosti
Foto

Jenom se lze divit, že se k ním nepřidal Andrej Babiš.

0 5
možnosti
JB

No, tak jak se říká, vlci vyjí,  karavana táhne dál. Teda tadyto byli spíše kojoti, nebo tak něco. Karavana je už dávno na základně, a jediné, co mě " mile" překvapilo, že i strykery se můžou porouchat, nic není dokonalé, zdá se. Že lidé budou spíše vítat, než demonstrovat proti konvoji, v to jsem doufala, a byla jsem víc než mile překvapena.Upřímně, myslím, že takové uvítání nečekal nikdo. A když jsem viděla záběry ruských televizí, jak vítací špalíry vydávali za odpůrce konvoje, bylo mi k bli.í. To jsou teda šašci.Rv

14 0
možnosti
Foto

Soudruh Kopecký také rád vzpomínal na to, že dokonce přemlouval poslance, aby hlasovali proti vládě obrozené Národní fronty, ale jako jedna žena odmítli.

U nás se děje všechno jednomyslně, nebo téměř. Jednoznačná podpora průjezdu amerických dragounů ukázala, že 99% pro kandidátku NF nebyla vynucenou podporou, ale naprosto dobrovolnou manifestací.

0 10
možnosti
JL

Tak jste se konečně vyprofiloval. Komunisti a náckové zase táhnou spolu. Ale pozor, pane Hassane - první, kdo půjde na řadu budou Arabové - takže Vy.

18 7
možnosti
BK

To jste dost přehnal!!!

4 10
možnosti
Foto

Přemýšlel jsem, co mi ty fotky připomínají. Pak mi došlo, že jsou podobné těm tolik kritizovaným, z průvodu politiků po vraždě v redakci francouzského satirického magazínu. Záběry z bezprostřední blízkosti opravdu navozují dojem, že na demonstraci byly davy. Jen se mi z toho vytrácí ta proklamovaná reportérská nezávislost.

8 1
možnosti
Foto

No myslím, že se zajedu do Trutnova podívat,  dříve než se odtamtud pro jistotu vystěhuje obyvatelstvo.

1 4
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/