Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Inspiraci na otázky jste hledal v x desítkách minulých rozhovorech? Některé otázky jsou pokládány stylem malého dítěte. Na to, kdo svolil k rozhovoru, jste se mohl lépe připravit...

1 0
možnosti
KT

hezký to máte. já Saudky ráda. bejvali to krásní chlapi, krom jinýho. a Jan mě baví svou nezdolností. i když mít takovýho chlapa doma, utluču ho litinovou pánví, ať vydělá, co chce

0 0
možnosti
JG

Čím slavnější osobnost si člověk k rozhovoru vybere, tím originálnější otázky musí pokládat, aby čtenáře opravdu zaujal. Vám se to nepovedlo - nedozvěděla jsem se nic, co by už mnohokrát nebylo omíláno v různých rozhovorech v televizi či rádiu.:-/

4 1
možnosti
Foto

J34a79k10u87b 24R19o90t55h

28. 7. 2014 13:45

No, nejste novinář a je to vidět v každém vámi publikovaném rozhovoru. Snažte se, hochu.:-/

5 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 9,12
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/