Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

M39a22r22t39i12n 56H16o19r27a

16. 9. 2013 20:10

Přání otcem myšlenky....

A navíc je ta povídka strašně slabá, syžet mizerný, postavy popsány vágně, charaktery vykresleny hloupě "stereotypně" a hlavně ten vyfabulovaný "happy-end" je vážně trapný...

Víte, (i když nevím kolik zrovna vy o tom víte) - oni národní buditelé za českého národního obrození taky lhali a to tak že ukrutně. Ale alespoň uměli psát.....

24 2
možnosti
Foto

psát uměli, nicméně číst se to povětšinou nedá

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
7 1
možnosti
RJ

Já myslím, že jste byl svědkem hádky a s tím fyzickým atakem jste si to trochu přibarvil. Bohužel to dodalo příběhu značné nevěrohodnosti, protože mladý nabušený zdravotník, který za prkotinu práskne s cikánem párkrát o autobus aby se jal s ním 5 minut diskutovat a utichne po vašich pár běžných větách (které nenesou známky silného argumentačního úderu po kterém by nějaký zaseklý agresivní kolovrátek prošel katarzí) to je příběh dosti nepravděpodobný, ale možná v pátek třináctého možné jest vše. PS: Nejsem z těch co by házeli všechny cikány do jednoho pytle.

12 2
možnosti
VJ

Nevím, který byl nepřizpůsobivý, ale jeden je nevychovaný čuně, protože odpad patří do koše a ne na zem, a druhý je magor, protože mlátí cizí lidi bez důvodu. ;-)

9 0
možnosti
Foto

Hezké příjmení. Znám dva toho jména a jeden byl můj zákazník. Sekretářka, původem Slovena, tak když nám domlouvala schůzku a zavěsila, tak se příšerně, až nezpůsobně smála.

0 0
možnosti
FK

Povidky ovci babicky ;-) Od vas jsem toho slysel tolik, ze by to vydalo na pohadky bratri mrstiku ... a prisahambuh se to vsechno stalo, vidte ;-)

15 0
možnosti
RK

Roma chytil za mikinu, opakovaně s ním silně seknul o autobus ....Celému fyzickému napadení tiše přihlížel dav čekajících lidí.    Tedy včetně vás. To se máte s čím chlubitRv

5 0
možnosti
Foto

Nepřizpůsobivý dělá svinčík na ulici, někdo ho napomene, neohrožený hrdina Hassan je rozsoudí a napomene ...... a co jako :-P .... Vysvětlí mi někdo proč je tahle pohádka v denním výběru???

20 0
možnosti
FK

Protoze multikulturni pozitivni smysleni! ;-)

11 0
možnosti
DK

To je zajimave, ze tech zazitku mate tolik...Ja treba niky nezazil, ze by nekdo bily napadl cikana a ja byl toho svedkm...Fakt ne...Nerikam,ze k tomu nedochazi, samozrejme, ze ano, ale fakt jsem to nikdy nezazil. Opacne situace jsem zazil nekolikrat. Verim i tomu,ze existuji lide, kteri byli vicekrat svedky napadeni Romu bilymi nez naopak, ale vy v tomto fakt vedete...Napada me, ze si bud vymyslite (coz netvrdim) anebo jste jeden z tech, kteri maji opravdu takovou zkusenost, a pak by to vysvetlovalo vas postoj. Vezte ale, ze existuji lide s opacnou zkusenosti a ti pak take zcela logicky maji na Romy opacny nazor, nez je ten vas...

6 1
možnosti
KK

Pohádek o tom, jak je pracující cikán slušný, pracující, studující  a čistotný a jak mu ublížil jakýsi pomatený bílý jedinec, který je ještě horší nežli ten cikán - těch už tady od multikulti zaznělo. Ale tento na pátek 13. je první :-/Rv

18 1
možnosti
JO

Já jsem zase před dvěma dny šla kolem cikánské matky s dítětem. Dítěti byly cca 2-3 roky. Během chvilky, kdy jsem šla okolo, jsem slyšela, jak k němu láskyplně mluví:

"Ty špíno jedna čérná hubéná, ty malá mrcho podvyživéná, tohle dělat nebúdeš ty debíle"

No opět jsem si potvrdila, že něčím se obohatit od téhle skupiny lidí je pro mě zhola nemožné. Základ je v rodině, jak má tohle změnit škola? Od malička nadávky a vulgární mluva, je to u nich vlastně normální, ani bychom se na ně neměli zlobit, když nám nadávají, pro ně je to běžná denní mluva:-(

24 1
možnosti
PF

P26e97t52r 71F83r57a78n22c

16. 9. 2013 19:46

Určitě cikanite, bo oni svoje děti "myluji" a to pak není co řešit.

3 1
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4110x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/