Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Teda pane Hassan Vy jste borec.

4 0
možnosti
Foto

Pane Bačovičin: Nejsem žádný borec. Zachoval jsem se podle toho, co jsem považoval za správné.

2 3
možnosti
Foto

Uznávám, že článek vyznívá trochu prvoplánově, ale já jsem zažila podobnou, ne tak vyhraněnou, příhodu v MHD.

V přeplněném trolejbuse někdy v půlce ledna otevřel stojící Cigán okénko. Paní, která seděla pod tím okénkem se rozkřikla, ať ho kouká zavřít. Mladík, velice slušně a čistě oblečený, jí zajíkavě (a bez jakéhokoli akcentu) vysvětloval, že jeho, rovněž stojící, přítelkyně, je v jiném stavu, že jí není dobře a potřebuje čerstvý vzduch. Paní spustila něco o černé verbeži, a že je jí zima, ať to kouká zavřít a kdesi cosi. Na to se do toho vložil můj přítel (byla jsem pár týdnů po porodu a mé těhotenské nevolnosti měl ještě v čerstvé paměti) a jeho příkladu následovalo ještě několik cestujících. Ona nerudná paní nakonec, zjevně s pocitem křivdy, vystoupila  a možná i dříve, než měla v úmyslu.

Vyvoďte si z toho, co chcete...:-)

22 1
možnosti
MI

Já si z toho vyvozuji, že nejlepší by bývalo bylo babiznu za límec vytáhnout z jejího dřepění a vystavit ji tak potupnému posměchu, třeba by napříště baba byla hodná (o čemž dosti pochybuji). Jinak bohužel souhlasím, že takovýhle typ člověka si v životě nepřipustí že by snad ti kolem měli pravdu a on naopak; ... a nepřipadá vám že takovýchhle lidí docela přibývá?

1 0
možnosti
LH

L73i87b27o28r 91H14a58n80u69š

16. 9. 2013 23:55

Uz to zde zaznělo. Článek na objednávku. Že by z pera paní Šabatové? Už nám asi začíná ta nenásilná pŕevýchova.

27 4
možnosti
MK

R^Zábavný příběh nám tu hassan, který sám napadl revizora mhd, napísal

15 1
možnosti
RH

Setkal jsem se s případem, kdy byl člověk vašeho jména stíhán za rasový útok. Nemáte s tím něco společného?

7 2
možnosti
PK

P32a22v21e90l 64K42u51l56a

16. 9. 2013 21:48

Průměrná slohovka ze sedmé třídy :-/

18 6
možnosti
Foto

Pane Kulo: Odkdy průměrný bloger hodnotí článek od profesionálního novináře?

3 12
možnosti
JE

Hans Hassan Andersen... a zazvonil zvonec a pohádky byl konec ;-)

13 1
možnosti
AK

Trapným lhaním opravdu nikomu nepomůžete.

3 2
možnosti
PM

P29e76t16r 53M74u26r68č48e91k

16. 9. 2013 21:09

Jelikož jsem se plochý dráze věnoval máš u mne velké plus ale jestli můžu poradit drž se radši focení než psaní báchorek,to ti normálně žijící člověk neuvěří.

Takže foť,foť a těším se na další fotky z ploché dráhy,držím palce.:-)

4 2
možnosti
ZD

škoda ...čekal jsem lepší konec...kdyby tam bylo...zdvihnul jsem hlas...na bílého svalovce diabetologa jsem zdvihl ukazováček pravé ruky ...abych ještě zdůraznil svou nespokojenost...kvůli které jsem musel vstát ze svého místa...jež mě bylo mezitím obsazeno nade mnou stojící starou babičkou.....mladého Roma pohladil,,,zvedl jsem za něj víčko od Coly a autobus mi zatleskal...sice jsem musel celou cestu stát...ale hřejivý pocit...že se mi něco takového povedlo a že se mi povedlo udělat hned dva dobré skutky...protože jinak bych babičku nepustil ...neb jsem přemýšlel...a že si mohu doma vybarvit modré okénko...bobříka slušnosti...a napsat to hned na svůj blog co se stalo v pátek 13.9.na Apríla...jelikož potřebuji boříka odvahy ...tak to ještě zkusím...ale těch Romů a svalovců tam musí být více...abych si ho zasloužil.....tak bych tomu já osobně věřil...ale rozesmál jste mě a to cením..dávám karmu...hezký den Vám přeji ...ZD;-D;-D

15 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4110x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/