Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FKL

Karel Kubrt a tchýně

21. 3. 2012 19:56
Hassane, dočtl jsem ten skvělý rozhovor

a zjistil, že si mě Hasshreb zas bere do huby. No, jak myslíte.

- Bloger nesmí zveřejňovat informace nepravdivé, polopravdivé, neúplné

nebo takové, jejichž pravdivost si nemohl dostatečně ověřit, zvláště

pokud by mohly poškodit jiné osoby nebo skupiny osob.

Vy jste nepoučitelný:-P.

7 0
možnosti
VH

http://hassan.blog.idnes.cz/

21. 3. 2012 20:36
Re: Hassane, dočtl jsem ten skvělý rozhovor

Ano, jsem - náckům se postavím vždycky.

1 0
možnosti
JP

JaromírP.

21. 3. 2012 19:54
Pane Hassane,

Děkuji za tento za Váš článek a Vaši odvahu postavit se skupině lidí, jejichž zábavou je zesměšňování tělesně postiženého člověka.

Karma R^ a ještě jednou díky

1 0
možnosti
PH

TristanTzara

21. 3. 2012 19:55
Re: Pane Hassane,

;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
K

kytt3

21. 3. 2012 19:39
zeptejte se někdo pana Hrebenara

proč veřejný dopis pana Krásy vydává za svou soukromou korespondenci s ním. ;-D To je fakt komplex méněcennosti toto... a pořád nic neví... :-)

5 0
možnosti
DS

VyMeTaky

21. 3. 2012 20:39
Re: zeptejte se někdo pana Hrebenara

Nějak jsem to přehlédl - kterej dopis?

0 0
možnosti
SS

Sergeant survived

21. 3. 2012 19:20
Dlouho jsem si myslel,

že na zdejším blogu neexistuje nic trapnějšího než blog fanatického Roberta P. a nic nechutnějšího než blog nenávistného Jiřího H.

Autore, mýlil jsem se.Rv

6 0
možnosti
AKSS

Abadi Kwame stokrát smazaný

21. 3. 2012 19:34
Re: Dlouho jsem si myslel,

Nezapomeňte ještě na Steinbauera, ten také vyžaduje pevné nervy.

2 0
možnosti
DS

VyMeTaky

21. 3. 2012 20:42
Re: Tato paní je také handicapovaná...

To bych tu ani nevytahoval, pokud nechcete, aby Mistra skolila mrtvice.

4 0
možnosti
JK

truepapas123

21. 3. 2012 19:17
..to snad píše nějakej robot...

...tohle je natolik neuvěřitelný, že mám pocit, že si s námi zahrává nějakej "škodolibě" napsanej softvér, zřejmě generátor ... ("hassanátor" se ovšem může pyšnit prvenstvím v simulaci "rozhovoru")... (vomiting emoticon)

4 0
možnosti
FKL

Karel Kubrt a tchýně

21. 3. 2012 19:03
Hasshreb je nezničitelný

Cituji z článku Jiřího, jenž měl na Deníku mimořádný úspěch (karma 5,3): Nějaký nacistický stoupenec pomatené ideologie si počká před židovskou školou - myšlen islamista ve Francii.

Nevěřim vlastním očím. Člověk ho vyhodí dveřma on se vrátí oknem 8-oRv

6 0
možnosti
MR

iluminat

21. 3. 2012 18:31
takoveto "rozhovory v kritickem tonu" jsme citavali

za totace.;-D

9 0
možnosti
K

Kroupodoro

21. 3. 2012 19:01
Re: takoveto

hoši tepou nešvary

3 0
možnosti
IK

mejsehezky

21. 3. 2012 18:05
Chvilka poezie

Natruc tomu rozhovoru

usmívám se v tichém vzdoru.

Pozor, ptáček už vyletí,

tak co, Jiří, jak dnes je ti?

;-D;-D

6 0
možnosti
K

Kroupodoro

21. 3. 2012 18:08
Re: Chvilka poezie

Trápí mě ach to bolí, já ji praštím mojí holí

Vypadni už, táhni pryč, nebo vezmu velkou tyč

4 0
možnosti
C

Camino.

21. 3. 2012 17:55
Uz v tom prosim Vas netancujte!

Vynikajici prace, autore! Lepsi medvedi sluzbu uz jste mu nemohl prokazat. Jeho vymluvy na penize, majetek a podobne, nejsou vubec podstatne. Mate-li chut zjistete si neco o kanadskem paralympicovi  " en.wikipedia.org/wiki/Rick_Hansen"....na zacatku, nez jsem zjistila, jak nenavistne a lstive napada pan Hrebenar sve kolegy/ne....jsem se zajimala o jeho pripad, protoze jsem pracovala pro invalidni pojistovnu ve Svycarsku. Je to jenom zly clovek s vetsim handicapem, nez ma tuseni;-ORv

12 0
možnosti
IK

mejsehezky

21. 3. 2012 18:01
Re: Uz v tom prosim Vas netancujte!

R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/