Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

DixiD

3. 3. 2011 8:20
Ano, jsem rasista...

Podle vašeho jednostranného názoru jsem rasista také.

Ano, bojím se večer na ulici v Praze, když míjím skupinu madých Romů, ano, v tramvaji si více držím kabelku, když nastoupí skupina Romů (už mne dvakrát v tramvaji na Karlově náměstí okradli...) ano jsem podle vašeho jednoduchého vzorce rasista. Vadí mi, že tato komunita z velké části nepracuje , pracovat se nechystá a žije ze sociálních dávek, které vy i já platíme ze svých daní. Velmi mi vadí, že ČT1 přenáší přímý přenos ze soudní síně o vypáleném domě a Natálce, ale  o  téměř ubitém chlapci na Mělnicku se z médií ani nedozvíte !!!

Měla jsem ve své provozovně dívku z této menšiny a byla bezproblémová, po čase sama odešla a dodnes jsme v normálním kontaktu. Asi jsem rasista....

Neměříte stejným metrem. Označit někoho za rasistu? Jak  jednoduché , že?

Hezký den:-)

0 0
možnosti
RH

Enter67

3. 3. 2011 8:33
Re: Ano, jsem rasista...

R^

0 0
možnosti
JK

pesimistka7

3. 3. 2011 8:15
Btw.: zkusil jste se zamyslet

nad tím, proč je zde (a vlastně nejen zde) toto etnikum tolik... neoblíbené? Všimnul jste si většinového počínání této menšiny (po celou dobu co zde, nebo kdekoliv jinde, žijí)?  :-/ Jste jen další "křikloun", který plamenně kritizuje následky a ignoruje příčiny a skutečnosti.

0 0
možnosti
M

masculine

3. 3. 2011 8:13
Z pohledu neonacisty,

které Okamura tak hájí, bych se nad jeho agitkou jen pousmál, pomyslel si cosi o šikmookém poturčenci a věštil mu zářnou budoucnost, kdy bude po cikánech "dobrovolně" přesunut tam, kde nebude "čistým Čechům" brát jejich pracovní příležitost a mastit si na nich svou kapsu :-) Autorovi karma.

0 0
možnosti
JK

MiroTR

3. 3. 2011 8:51
Re: Z pohledu neonacisty,

Zajímavé. Komu bere Okamura práci ? 8-o  Pokud je mi známo, on naopak těm "čistým Čechům" práci dává ! ;-D

0 0
možnosti
PN

Polda93

3. 3. 2011 8:08
Ač je zjevné

že bloger je blízko svým světonázorem anarchista, dává mu to společnost možnost se svobodně vyjadřovat. Hned v případě komentářů tři osob spojených z neonacismem se však dopouští fatálních polopravd a lží, které neodrážejí skutečný stav věci. Možná, že bloger nebude v životě úspěšný až na něj třeba někdo vytáhne tento blog. A o tom to právě je. Tomio OkAMURA je civilizovaný člověk, který ví co má obnášet demokracie a přesně v těchto intencích jsou jeho názory. O rómské migraci Vaše informace jsou taky zjevně hodně zkreslené bez skutečných historických základů.

0 0
možnosti
AK

adua

3. 3. 2011 9:47
Re: Ač je zjevné

R^R^R^

0 0
možnosti
CAS

cara al sol

3. 3. 2011 7:57
Píšete samé nesmysly

Národní strana nebyla neonacistická, Pechanec nedostal o moc lepší možnost se hájit než Milada Horáková a Tomio Okamura jde společensky nahoru. On totiž říká to, co si myslí většina lidí a současné "elity" nebudou vládnout navěky.

0 0
možnosti
TF

forticek

3. 3. 2011 7:31
:-)

A sakra takže politická nekorektnost je dnes populární. Asi už jsem dlouho nečetl noviny ;-D

0 0
možnosti
H

holydance

3. 3. 2011 9:21
Re: :-)

...taky jsem se podivil...

0 0
možnosti
M

mmmm1

3. 3. 2011 7:24
Vážený pane

jestli tady někdo dělá něco pro vznik rasistických nálad, tak to nedělá p. Okamura, ale tenhle stát potažmo politici.... neustále cpou do jedné skupiny šílené peníze a ta skupina se za 60 let nenaučila ani číst....   Potom vznikají spolky, které ve své podstatě nikdo nechce, ale jsou to spolky které pouze nahlas mluví o problémech , které lidi trápí ... proto potom dostanou hlasy do parlamentu atd.  Jestli někdo podporuje rasistická hnutí jsou to politici tím, že vlastně vůbec nic nedělají.....

0 0
možnosti
F

felson

3. 3. 2011 7:52
Re: Vážený pane

Těch 60 let to nejsou stejní konkrétní lidé. A jejich rozpoznávacím znakem není etnická příslušnost.

0 0
možnosti
G6

George63

3. 3. 2011 7:12
tento článek

se mi nelíbí. Z autora vyzařuje divná karma.

0 0
možnosti
AT

machinechrome

3. 3. 2011 6:50
tento clane je k...

.;-D;-D

0 0
možnosti
JK

holkazhane

3. 3. 2011 6:25
Máte moji karmu

a sympatie. Okamura (už) ne, i když je mu to jistě fuk.

0 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/