Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ä co jako? Máme uronit kroupu? A proč nám to tady v situaci, kdy máme Rusů plný chrup, cpete?:-/

4 0
možnosti
Foto

Tradičně silné fotky i téma....

4 1
možnosti
Foto

V87í83t 71H16a13s59s82a68n

10. 5. 2022 18:16

Pane Vracovský, děkuji za návštěvu a přeji pěkný zbytek dne.

2 0
možnosti
PH

Koukám, velká čtyřka má výhrady k tomu, že někdo ukončil válku - no nevadí, já se jenom divím, že na ně nepášete odstřely, když se takhle o těch lidech bavíte. Ale já chápu zase, že je to jen za tím počítačem, odvaha prostě až na půdu, hlavně jít s tou hysterií davu.

My jsme si dlouho nepsali, a psát si už nebudeme, moje slavná pokrytecký čtyřko (někdy i více) - a ani když mi pod tenhle můj komentář něco napíšete, nebudu odpovídat. Ale namísto toho vám povím, že jsem se o Vás bavil s jedním opravdu spisovatelem, jehož jméno určitě znáte, dokonce jsem řekl, že jeden z Vás je spisovatel taky, a to se nasmál, když si jeho dílo přečetl - ale dal mi na vás jednu radu.

"Nikdy, Pavle, se nesnaž u nich mít poslední slovo. Tihle to nedovolí. A tobě to může bejt ukradený. Pamatuj si, jakou jim uděláš radost, že poslední slovo mají, protože jim to pomůže večer dosáhnou erekce nebo vzrušení, až budou masturbovat pro pocit, jak jsou úžasní."

Pro pana Hasanna, Vy k nim nepatříte, jen holt nefotíte padlé Ukrajince a pokrytecké Čechy, tak se tu parta na Vás sesypala. Škoda, nepochopili, že jsou lidé a lidé - a oni už jsou jenom lidé.

1 2
možnosti
Foto

Ale otevřít diskusi pod vlastním blogem, na to odvahu nemáte. :-PRv

9 0
možnosti
Foto

Ale že tam bylo narváno! Za dané situace se tam odvážili asi jen ti nejstatečnější. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jděte někam s rusákama.:-/

2 0
možnosti
Foto

V21í81t 29H64a46s91s80a19n

10. 5. 2022 18:15

Zpěvák na první fotce napravo je původem Ukrajinec a pochází z ukrajinského Lvova. Pokud jste si nevšimla, tak je mezi věnci i jeden se stužkou v ukrajinských národních barvách - z ukrajinského velvyslanectví v Praze.

4 0
možnosti
Foto

Když někdo v dnešní době v demokratickém státě má tu drzost mávat ruskou a dokonce (!!!) sovětskou vlajkou, tak já mám tu drzost každého takového člověka nazvat svoločí...

6 0
možnosti
Foto

Tak ta sovětská vlajka mě taky zarazila. Ale pak jsem si řekl, že tenkrát to byl SSSR. Ale ty stužky a ruské vlajky jsou fakt provokace. Hnát je dobytčím krokem!

6 0
možnosti
Foto

Ty černooranžové stužky - to nosili už dříve, nebo až teď po napadení Ukrajiny? Pokud až teď, tak bych je od nás všechny hnal do Ruska klackem po hlavě!

2 0
možnosti
Foto

V94í94t 27H37a19s22s17a85n

10. 5. 2022 15:00

Malá svatojiřská stužka se nosí jako symbol památky vítězství nad nacismem ve druhé světové válce. Poprvé se tak stalo 9. května 2005 u příležitosti 60. výročí dne Vítězství.

3 0
možnosti
OF

Řekl bych, skromná, kulturní akce. Proč ne ?

2 1
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/