Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A jaká je polenta?

0 0
možnosti

P34e26t87r 48Š77í21d90l61o

8. 11. 2021 0:21

Nacvakat pár nepříliš dobrých fotek.

Na druhou stranu, když to srovnáte s jeho minulostí, kdy lákal holky na rande s tím, že jim dá hamburger ukradený zaměstnavateli zdarma, popřípadě napadal s teleskopem revizory dopravního podniku, je zde určitý posun vpřed.

Jakpak se má asi jeho velký kámoš Hrebenar? Žije vůbec ještě?

0 0
možnosti

S příjemným překvapením jsem po hodně dlouhé době shlédla Váš článek pane Hassane. O výtečných fotkách už tu byla řeč a zasluhují bezpochyby uznání. Mě ale mile překvapil střízlivý souhrn faktů, který jste připojil, bez emocí, bez výrazného stranění komukoliv. Myslím si, že tak by měla vypadat objektivní žurnalistika. Závěry by měli média nechat na čtenářích. Mohli by se od Vás učit v největších a nejserióznějších denících a hlavně na internetu, kde už žumpa v reportážích i diskusích k nim, překonává veškeré představitelné rozměry. Děkuji. Bylo to hezké zase jednou se začíst a zakoukat, do objektivních informací a překrásných fotek. Srdečně zdravím. R^

3 0
možnosti
Foto

V73í44t 48H12a61s17s60a76n

7. 11. 2021 16:00

Děkuji. Já většinu svých fotoreportáží dávám na svůj Instagram.

@vit.hassan.photography

0 0
možnosti

Pane Hassane, s mnohými Vašimi názory hluboce nesouhlasím, nicméně musím uznat, že Vaše fotografie jsou skvělé!

2 0
možnosti

J91a67n 59R53á37ž

5. 11. 2021 18:47

Hezký fotodokument!

PS. Když se při jakýkoliv protestech , či demonstracích neničí majetek a nepoužívá násilí, není důvod takové protesty odsuzovat.

Ovšem já mám ještě v živé v paměti to, co se dělo v roce 2000 v Praze a dodnes jsem toho názoru, že kdyby byly zásahy police podstatně razantnější hned zpočátku, nebylo by v průběhu nepokojů zraněno 600 lidí, z toho 123 policistů a způsobeny škody jdoucí do desítek milionů.

Rovněž bych doma našel fotodokumentaci z antiglobalizačních protestů v Seatlu (1999) , kterou mi poslal tam žijící kamarád. To bylo opravdové peklo provázené násilnostmi, rabováním a pustošením. To je důvod, proč jsem proti obdobným protestní akcím, i když chápu jejich primární důvod, velmi negativně zaujatý.

5 0
možnosti

P13e77t92r 77B19u91r47i85a23n

5. 11. 2021 15:43

I velmi hloupí lidé se musí někde vyřvat. Ti jenom hloupí chodí na fotbal a ti chytřejší na rockové koncerty.

7 0
možnosti

L22i96b33o66r 83B52í60l95e29k

6. 11. 2021 21:32

Třeba na Kocába a Pražský výběr, ale bez jednoho kytaristy

0 0
možnosti
Foto

parádní dokumentace:-)

5 0
možnosti
Foto

Strhující, jako vždy.....R^

1 0
možnosti
Foto

V95í47t 17H23a28s80s94a37n

5. 11. 2021 15:22

Díky. Jel jsem tam s očekáváním, že celý protest proti summitu G20 bude mnohem více akčnější než nakonec byl, ale alespoň po vizuální stránce - (množství různobarevných světlic a dýmovnic), to byla zajímavá akce. VH

1 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 9,12
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/