Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Krásné fotky ale děsivé R^

1 0
možnosti
Foto

V41í43t 47H80a76s27s94a78n

20. 5. 2020 16:44

Dobrý den, děkuji. :) VH

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkně zachyceno. Scifi doba. Muž bez stínu ...a další.:-)R^

2 0
možnosti
Foto

V84í75t 52H67a75s38s95a24n

11. 5. 2020 23:32

Dobrý večer, děkuji moc. :-)

Ps. Uvažuji nad pokračováním, protože od té doby, co jsem vydal tuto fotoreportáž jsem stačil pořídit dobrých 20 kvalitativně srovnatelných fotek. Například dnes jsem byl opět (již potřetí), fotit v nemocnici mezi pacienty nakaženými koronavirem. VH

0 0
možnosti
Foto

Krásný, vynikající blog! Tohle není jen dokument, je to mnohem víc.

Gratuluji moc!

4 0
možnosti
Foto

Marku, děkuji moc.

ps. Včera se mi povedl vyfotit další bizár: Muž v plynové masce u vchodu do směnárny. :-) - Buďto to dodatečně doplním do této reportáže, nebo mrkni na můj fanouškovský Facebook. ;-)

0 0
možnosti
MN

Výborné fotky, výstižné. R^R^R^

2 0
možnosti
KS

Nejvíc se mi líbí ta ženská v punčochách a masce a pak ta v tramvaji ve žlutém kabátu.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. :-) Mezi mé osobní favority patří kromě té ženy v punčochách a plynové masce také líbající se dvojice v úvodu, odraz modlící se ženy před kostelem a objetí v plynové masce. VH

1 0
možnosti

Moc pěkně zachycený "rouškový" život v metropoli.

Ta fotka z prázdného Karlova mostu je vlastně unikátní.

Díky za skvělý fotoblog!

4 0
možnosti
Foto

Dobrý večer, děkuji za návštěvu.

Na videu mám natočenou procházku po celém Karlově mostě v době, kdy na něm bylo snad jen 10 lidí. Až to natáhnu na YouTube, tak sem hodím odkaz.

Přeji pěkný zbytek dne. VH

1 0
možnosti
HN

Mě to stačí v reálu,nemusím ještě sjíždět fotky.:-/

0 2
možnosti
MK

Mě tam fascinuje ten běžec. Jasně nahrané foto. Kdo chodí běhat, ví že v roušce by to nedal.

2 3
možnosti
Foto

Dobrý den, takovéhle "názory" každý dokumentární fotograf přímo "miluje", ale i vy na něj máte právo.

Ps. Také často běhám. Jelikož chodím fotit často do nemocnic přímo mezi pacienty nakažené koronavirem a mezi rizikové skupiny lidí - např. bezdomovce, tak na sobě nosím masku Respiro od firmy Nanologix (úroveň F3). Nedávno jsem dobíhal autobus dobrých 300 m. Sice jsem se poté málem v onom autobuse udusil, ale dal jsem to. - Možná byste si měl dnes jít zaběhat a zapracovat na zlepšení své fyzické kondice. ;-)

Přeji hezký zbytek dne. VH

2 0
možnosti
DH

Škoda, že jste neměl možnost nafotit ještě Nelu Boudovou s rouškou v rozkroku jak o tom píše "bulvár".

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné záběry, jako z amerického katastrofického filmu ;-(

Karma R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji. Obzvlášť uvnitř stanů na Náměstí Míru mi to připadalo jako v Sci-fi hororu Mlha.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS