Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AP

A89d10a43m 57P22o77c50h45e

29. 9. 2016 13:30

Možná byste mohl zkusit jednou taky vůči nim argumentovat než snažit se je dehonestovat pečlivým výběrem kosmeticky méně pěkných jedinců..

7 2
možnosti
VK

Zkuste si opakovat: fotoreportáž, fotoreportáž.....

Už?

6 1
možnosti
VP

Hmmm, 22 fotek a z toho 10 jedni a titíž. No, hlavně že mají někteří jasno o nějakém "panoptiku".

4 1
možnosti
Foto

V93í77t 94H71a89s50s24a72n

29. 9. 2016 13:31

Já fotek v albu na FB stránkách Vít Hassan photography vidím 28, ale je možné, že neumím počítat.

2 0
možnosti
ZB

Nejen Usvit spoléhá na ty hodně jednoduché...dnes my přišly volební lístky,těch straniček v ruzných koaličních slepencích je tam asi dvacet.Jeden větší "vlasenec" než druhý,"vlastenci" budou mít obtížný výběr....;-)

5 1
možnosti
Foto

Už Karel Havlíček Borovský blahé paměti pravil: Kéž by nám to vlastenčení z huby do rukou vlézti chtělo.

9 1
možnosti
JV

To je materiál... Kdyby tato země byla skutečně odkázaná na tyto existence, byla by to katastrofa. Naštěstí to tak není. Tihle by si měli najít řádné zaměstnání a navázat nějaký ten vztah s někým vyrovnanějším a taky by je ten zápal pro vlast přešel, což by bylo v jejich případě to nejlepší.

8 4
možnosti
KM

K84a41r24e87l 57M23a12s96e71k

29. 9. 2016 12:27

Vypadají nešťastně. Kdybych to organizoval já, byly by tam sudy piva a vuřty zdarma, vyhrávaly by řízné dechovky a lidi by tancovali kvapík či dupák. ;-D

7 5
možnosti
VK

To je panoptikum. Kdyby se mi podobná domobrana toulala za humny, asi by mi utekl pes.;-D

Dnes jsem viděl plakát před krajskými volbami nás kterém se kření Okamura s Velebou a slibují, že zastaví nelegální migraci. To opravdu spoléhají na hloupost voličů?

12 2
možnosti
JK

Panoptikum se říká seskupení, které vypadá úplně jinak, namátkou mohu uvést např. Pražskou pýchu... Zde jsou na fotkách celkem standardní občané.

3 3
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 9,12
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/