Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z obrázků je vidět, že jde o ten typ akce, která organizována lidmi pokrokovými, s nezkostnatělým smýšlením, byla by zvána happeningem.

Protože ale Konvička, tak je to provokace.

31 2
možnosti
Foto

Provokace to byla v kazdem pripade pricemz to slovo nemusi mit vzdy negativni vyznam. Bohuzel u pana Konvicky se hleda tezko cokoliv pozitivniho na jeho klauniadach. Fotky jsou zajimave jen mohla byt i nejaka dokazujici jake velke zastupy a davy priznivcu tam pan Konvicka mel. Ode mne karma

5 9
možnosti
LV

L67i65b98o12r 65V36a46n44ě25k

11. 9. 2016 18:33

Pěkné fotky.

Děkuji.

Patrně jste první, který o této akci referuje a navíc se mi jeví, že výběr fotek je vcelku neutrální.

7 3
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 9,12
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/