Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Líběj se mi hezké štíhlejší ženy. Nejvíc třeba v kostýmku s úzkou sukní nad kolena a v lodičkách na jehle, punčošky se švem. Na internetu jsem se dočet, že jde o úchylku zvanou goot fetish. Šmarja, to znamená, že jsem úchylák. Tak ještě že ti lidé na fotkách jsou normální, alespoň někdo, to jsem si oddechl.

0 0
možnosti
Foto

Přijde mi zvláštní, že se někdo, kdo se dokáže prezentovat jako zmalovaný kašpar, diví, že je spoustě lidem pro smích.

2 0
možnosti
PU

P67e19t43r 78U15h74e21r

15. 8. 2016 9:55

Oni už tě pustili?

1 0
možnosti
OJ

Když uvážím, že často konání těchto akcí zdůvodňují snahou přesvědčit "majoritu", že jsou úplně normální a stejní jako ostatní, ... tak mám dojem, že na to nejdou zrovna moc chytře.. Eé. To fungovat nebude... ;-D

3 0
možnosti
RT

Dělá se mi z těch vašich fotek blivno.Rv

1 1
možnosti
Foto

Pravdivě zdokumentovaná realita je někdy opravdu nechutná.

1 0
možnosti
VM

Kde máte pana profesora, katolickou buznu???

3 0
možnosti
Foto

Zřejmě měl na toto téma přednášku u vedení Karlovy university, které se též za veřejnou propagaci homosexuality staví, jako to prokázalo v případě M.C.Putny.

2 1
možnosti
JR

J39a21n 93R77á44ž

14. 8. 2016 11:30

Homosexuál se zdravým sebevědomím takové exhibice nemá zapotřebí. Považuji takové průvody za skupinovou terapii zamindrákovaných lidí. Ovšem nevím, proč v dnešní, tak k této sexuální odchylce tolerantní společnosti, má tolik homosexuálů mindrák a ještě ho musí tímto způsobem ventilovat.

Četl jsem hodnocení účastníků této "Gay Pride" od psychologa: "Být homosexuálem a zároveň i exhibicionalistou, to je něco, s čím se člověk srovnává bez pomoci psychologa hodně těžko".

2 0
možnosti
MD

Stejne jsou to zvlastni lide. Priroda se k nim zachovala velmi, velmi 'macessky' a ONI TO jeste vystavuji na odiv a oslavuji.

1 1
možnosti
OJ

říká se tomu "paradoxní pýcha"...

0 0
možnosti
Foto

Ten transparent "Ježíš=sex xymbol gayů" hovoří za vše.

Díky za tuto fotoreportáž.

Karma R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS