Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

P52a79v32e38l 65M46a97c88h

6. 4. 2015 4:10

Po precteni vaseho jmena je me jasne proc pisete a co pisete. Take si dovedu predstavit, jak jste musel byt zklamany, kdyz jste videl vsechny ty lidi vitajici nase americke spojence a jen par poblouznenych rusofilu a podpurcu islamu, kteri protestovali proti jejich prujezdu republikou. Proste vam to nevyslo a doufam, ze vam to nikdy nevyjde.

0 0
možnosti
Foto

Poslední z fotografií hovoří za celou reportáž. Jedna ruka vítá a druhá ukazuje prostřední prst.:-/

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den,

zapomněl jste ještě na mávající ruku amerického vojáka. :)

Ukázat ten kontrast na jedné fotografii byl také můj záměr a proto jsem ji ve své reportáži také zařadil na konec.

S pozdravem                                                                                     VH

1 0
možnosti
TR

Z profilu autora: "V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku."

A to téma?

0 0
možnosti
JB

Takže jsem pochopila, že životním krédem jakéhosi Hassana je být zásadně proti všem, proti lidem, jejich obyčejným životům, zvykům a obyčejům. Vyhranil se, že bude zajímavý tím, že bude nesympatický, zlý, nenávistný a zásadně ve všem oportunistický. Asi si myslí, že se narodil pro tohle. Rv

3 4
možnosti
OS

Nevím, čím to je... Ale když vítáme v ČR cizí armádu (jedno jakou, ať je to třeba litevská), naskakuje mi z toho husí kůže. Neřeším úmysly toho konvoje, třeba jsou to pravdoláskaři, co já vím. Jen se mi to hnusí...

7 9
možnosti
AZ

A91l20e53š 48Z17í19t55e37k

31. 3. 2015 14:25

Souhlasím. Propagace války by měla být trestná. Pokud máme v naší zemi milovníky války a utrpení, tak jim nikdo do války odejít nebrání. A mají teda na výběr, který jim USA svojí mírotvornou činností ve světě připravily. Tak bojovníci a přátelé demokratických válek, je čas vyrazit a nechrastit imaginárními zbraněmi u nás doma. Kdo a kde je nepřítel víte, říkali to v telce. Tak vzhůru NA TO.

1 3
možnosti
JH

J20a46n 90H69y34n82e79k

31. 3. 2015 11:07

Je mi jedno, kdo a koho vítá. Jenom by mě zajímalo, kolik těch obdivovatelů armády by byla ochotna do armády, vzít zbraň a jít do války? Kolik těch obdivovatelů je nositelem modré knížky a kolik by jich chtělo modrou knížku, když už by ta povinnost jít do armády byla. Znám několik takových frajerů, co se prohání v maskáčích a historických vozidlech armády USA a nikdy na vojně nebyli. Je to pouze taková česká hra na vojáky.

4 0
možnosti
Foto

jsem civilkář, do války bych nešel, a amíky bych vítal, právě proto, že tu práci dělají tihle profíci

17 2
možnosti
IR

I35v72a 37R46a78k30o57v30á

31. 3. 2015 10:58

Dívám se na ty fotky, že tam je víc těžkoodějců než příznivců ;-D  To chtěli ty naše ochránce chránit, aby jim někdo něco neublížil ;-D   A klidně mínusujte a nadávejte, to není argument.

4 6
možnosti
Foto

díváte se špatně

5 1
možnosti
PN

Tak jenom ten Bartoš s prostředníčkem. TOS toho moc neukázal. A nepachni do Brna,tam jsi malém jsi dostal po papuli .Vzpomínáš......;-D

13 1
možnosti
Foto

V13í62t 87R79a84i43s60e55r

30. 3. 2015 22:27

Nevím, ale mně by připadalo trochu nedůstojné projevovat vítaní či skoro servilnost vůči jakýmkoli vojákům, vždyť to jsou stejní lidi jako my, tak proč z nich dělat něco víc? Nerozumím tomu...

8 11
možnosti
JR

J43a68r89a 15R75a63n27k

31. 3. 2015 7:35

Nekdo Vas nutil? Zrejme jste zustal doma....ja taky ...jsem v Kanade, ale proc se ptate?8-o

5 2
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/