Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A to mi vysvětli, jak chceš zajistit, aby na VEŘEJNOU demonstraci nesměli přijít například i pravicoví radikálové, nebo aby si tito nesměli nic u žádného stánku kupovat...?8-o

5 0
možnosti
Foto

V39í32t 17H52a12s61s15a85n

16. 3. 2015 14:32

Vladimíre, mě nejde o to omezovat nečí svobodu, akorát mi příjde dost zvláštní, když pořadatelé z IvČRN na akcích, kde dle jejich slov náckové nejsou vítáni, náckům rozdávají propagační materiály IvČRN a dělají tak mezi nimi svůj "nábor", viz:

http://hassan.blog.idnes.cz/c/448562/Islam-v-Ceske-republice-nechceme-Takovi-normalni-demonstranti.html

Také mi příjde docela zvláštní to, že aby jim tam chodili náckové si ohlídat neuměj, ale když na jejich akci přišel s IvČRN předem domluvený fotograf (toho neznáš :), který byl viditelně označen reflexní vestou a prokázal se platnou novinářskou legitimací, tak ho sekuriťák bez vestičky nepustil ani za pásku mezi ostatní fotografy, chytil ho za bundu a rval ho odtamtud pryč. Kdybych někoho provokoval, jak se tu někteří lháři snaží tu sprosťárnu, co mi tam Lošťák předvedl, ostatním namluvit, tak bych asi stál sám proti sobě.:

https://www.youtube.com/watch?v=sZ-iBDjG-Ls

Za poslední rok jsem fotil cca 100 - 150 akcí: demonstrace / pochody / koncerty / zábava / festivaly jídla. Ale, aby někdo dělal takovýhle šaškárny ohledně akreditace a povolil jí jenom těm o kom stoprocentně vědí, že o nich napíší dobře a těm o kterých vědí, že to tak asi nebude, to nepovolil, jsem ještě na žádné akci nezažil. A to jsem fotil fakt o dost větší větší celebrity než nějakého Konvičku, Volfovou, Bartáka & spol., třeba Dalajlámu od kterého jsem ve Filozofické fakultě stál metr. Dokonce se mi něco podobného nestalo ani na akci DSSS a to už je co říct. ;-)                                                                                              V.

0 0
možnosti
Foto

Ale vedle Bruce Willise, Charlese Aznavoura, nebo Bolka Polívky jsi nestál, že ne...?;-D

2 0
možnosti
Foto

V60í78t 86H60a83s93s36a31n

16. 3. 2015 15:04

Ne, ale povím ti svůj největší životní sen sen: Hrozně moc bych si přál stát vedle Chucka Norrise.Ale, na druhou stranu: Na demonstracích IvČRN mám možnost získat náhražku toho skvělého pocitu.;-)

0 1
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 9,13
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/