Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JG

Tak jak jste popsal příznivce IVČRN, tak by se podobně dali roztřídit i muslimové..

Máme tu nějakou skupinu radikálů, středových a nakonec těch se kterými se dá normálně domluvit. Rozdíl je však v důsledcích: radikální islamista jde řešit "problémy" vždy s AKčkem, radikální příznivec IVČRN (pravděpodobně) po dlooouuhéé době jakéhokoliv "násilí" bere do ruky pytlík s obarvenou vodou :-).

Jo, jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Nemůžete se tomu, zas tolik divit. Lidi v Teplicích ten problém dost štve a nemůžou s tím zatím nic moc dělat. Pokud máte aspoň trochu možnost, zkuste přemluvit alespoň místní muslimy ať se vyprdnou na ten radikální islám, nejen oficiálně (ale i vnitřně) přijmou naši deklaraci Lidských práv a budou respektovat naše zvyky (viz Teplice). Uvidíte, že se nám tu všem bude lépe žít. Člověku se pak třeba aspoň nebude otevírat ta pověstná kudla, až zase jednou na netu narazí na " m í r u m i l o v n é " kázání z naší brněnské mešity.

1 0
možnosti

Muslimové jsou díky roztříštěnosti a nejednotnému vedení islámu zcela nečitelní. Proto se jich obáváme!

:-)

0 0
možnosti
PT

P42e55t54r 18T95o33m33e12k

9. 2. 2015 16:57

Víte Hassane, ty jsi s životem v Evropě a podmínkami pro muslimy zjevně nespokojen. Já jsem zase nespokojen s tím, jak se někteří muslimové (a to nemluvím o teroristech zaštiťujících se koránem, v Evropě chovají a jaké neevropské zvyky tady chtějí činit. Cesta je jedna. Jdi za hlasem svého srdce tam, kde ti bude dobře, kde na tebe nebudou koukat jako na vetřelce. Tuším, že někam na střední východ. Ber to ode mne jako přátelskou radu.

6 0
možnosti
BH

Před časem zde byly blogy muslima s francouzským jménem, nevzpomene si někdo ?

Chytrej a naprosto v pohodě byl....

2 0
možnosti
KM

Hatem Berrezouga z Tuniska?

0 0
možnosti
Foto

Maruškinová, Cemper, Hrebenár...tady má dostaveníčko celá Exotopedia  ;-D

4 0
možnosti
BH

Maruškina je bezesporu exot, ale ty ostatní tu nevidím, nebo se pletu ?

Tedy, ne, že bych s nimi sympatizoval...

0 0
možnosti
ZB

Karma.Stačí se podívat,jaké typy politiků chtějí získávat na "boji proti islámu" body.Stačí někde vidět Okamuru nebo Volfovou a hned je to signál, že se neděje něco dobrého.To samé jsem tvrdil, když Okamura byl spolubojovník revolucionáře Popelky a můj názor na tohoto populistu je pořád stejný. Volfová,která šaškovala v megaburce je případ sám pro sebe...

3 5
možnosti
Foto

Dobrý den, děkuji.

Mě bylo nabídnuto řečnit na demonstraci, kde po mě následně vystoupit Okamura - právě z tohoto důvodu jsem to odmítnul. Jinak o Okamurovi jsem tvrdil pravdu již ve svém nadčasovém, bezmála 4 roky starém rozhovoru pro Eurozprávy, kdy ještě všem okolo sebe tvrdil lež, že se v žádném případě nechystá pro vstup do politiky:

http://domaci.eurozpravy.cz/spolecnost/38495-okamuru-obvinil-bloger-rasista-na-hrane-fasismu/

1 6
možnosti
EC

Dobrý den pane Hassane, jsem ráda, že jste alespoň uznal, že v ivčrn nejsou jen extrémisté. Já bych si to dovolila upřesnit, všichni v ivčrn se jen bojíme a nelíbí se nám islám, ale nechceme nikomu ubližovat, vyhánět z domova a  pod. Holt se k nám občas nacpe pár lidí, kteří udělají ostudu, což je jev obvyklý asi všude. A také jsou tu pomluvy. My chceme jen, aby muslimové, kteří zde žijí, nezkoušeli na nás - jak jsme odolní a co všechno naše společnost vydrží - Chceme, aby respektovali naše zákony a nechtěli nesmyslné výjimky s ohledem na jejich náboženství, viz třeba kauza "šáky ve škole"

Já osobně islám nemusím hlavně pro jeho vztah k ženám, který mne uráží. Jestli se ptáte, zda znám osobně nějaké muslimy, tak ano znám. Měla jsem je jako obchodní partnery a hodně dávno jsem i s kamarádkou, která chodila s muslimem, navštěvovala jejich rodinu. A přesně tam jsem na vlastní oči viděla ten špatný vztah k ženám, protože je nebrali jako rovnocenné partnery.

Já beru islám jako nebezpečí pro naši západní kulturu, ale chci rozumně rozlišovat lidi na rozumné a fanatické a o tom to je.

10 0
možnosti
Foto

Dobrý den, myslím si, že by bylo dobré mít aspoň základní znalosti Islámu - tedy to, že není jednotný a dělí se na rozdílné názorové směry, které reprezentují SUNITÉ, (jejichž bezesporu fanatickou a radikální odnoží jsou Wahábité), ŠIÍTÉ, (kteří za legitimní vůdce islámské obce požadují jen příme potomky Mohammedovy rodiny počínaje jeho bratrancem Abú Inbn Abú Tálibem), a naprostý míromilovná, mystická odnož Islámu - SÚFISTÉ, o které se neprávem téměř nikde nepíše.

Od někoho tak vysoce postaveného, jako je docent Martin Konvička, který se pokládá za odborníka na Islám a řeční o Islámu jako o jednom špatném celku, bych očekával to, že navštívil více islámských zemí, než jen jeden výlet krátce po revoluci do Turecka                                                                               VH

3 8
možnosti
Foto

Odpor proti islámu přiživují i lidé, jako pan autor.

5 1
možnosti
BH

Nejsem si jistý, opravdu nejdou hodit všichni do jednoho pytle....

Opatrnost je určitě potřeba, zvlášť po tom všem, co se ve světě i v Evropě děje.

Ale z pana Hassana nemám pocit, že nám něco vnucuje....

4 1
možnosti
MO

Proti Vám osobně pane Hassane  nic nemám a myslím že ani většina sympatizantů IVCRN. Ale mýlíte se v zásadní věci. Za to, že veřejnost negativně vnímá islám nemůže ani Okamura a nakonec ani Abbás (ten jen mluví o tom, čemu jako muslim věří). Může za to islám sám. Pokud dnes slyšíme o nějakém terorismu a násilí, tak dnes jde většinou o terorismus islámský. A tito lidé se jako věřící muslimové odvolávají na islám. Potíž je v tom, že vlastně dělají to co je korán učí. Takže já negativní reakce Čechů na islám jako zdravý pud sebezáchovy. Většina Čechů nechce dopadnout jako Francouzi nebo Švédové, aby se báli ve svých vlastních městech.

A taky jste zmínil Romy. Myslím že vyřešit integraci Romů je hlavní priorita a není žádoucí aby se k nám stěhovali lidé, se kterými by bylo mnohem více problémů než s Romy.

17 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, vy se obáváte budoucí masové imigrace muslimů do České republiky?

Nemáte pocit, že pro muslimy existuje po ekonomické stránce a zároveň po té jazykové, celá řada atraktivnějších zemí než zrovna Česká republika?              VH

3 6
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/