Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JG

A už to viděly feministky? Já, že tam není žádný kus flákoty z mužské člověčiny, což by mohl být dost velký problém z pohledu rovnoprávnosti. Nejedna žena by se tak mohla cítit poněkud dotčena. A to ani nehovořím o tak nízké ceně za jeden kg živé váhy (to i ta blbá krůta má větší cenu). ;-O

15 0
možnosti
Foto

Třeba to byl nucený výsek ;-);-D;-D;-D

9 0
možnosti
MK

Když se ty ženy chtějí degradovat na kus masa.......? Ostatně vzhledem k Cemperově a Hassanově obdivu k islámu je to celkem příhodné. ;-)

11 0
možnosti
Foto

Jen není z fotek jasné, zda je též vykrvili stylem halal .... :-P

4 0
možnosti
MK

Třeba použili protlak z rajčat, která trpěly při lisováni. :(

3 0
možnosti
Foto

To je nelidské ..... a těch rostlin, co zahynulo, aby tam ta děvčata neležela nahá ;-(

2 0
možnosti
MK

Ano, ležící nahá děvčata mi ovšem nevadí :)

2 0
možnosti
JG

ani když leží jako mrtvoly?

0 0
možnosti
MK

;-D Jako kdyby tak některé nevypadaly v postely

0 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/