Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J22a58r45a 60R75a61n49k

14. 5. 2014 2:38

Prominte, ale udelal jste ze sebe pekneho hlupaka, ta Vase nespisovna cestina na klipu, hadani se, yaks.....priste zase neco ze Sudanu, pane "fotografe, zpravodaji":-/Rv

3 0
možnosti
VK

Jestli tohle je ten velký rozhovor, který jste sliboval, a na který jsem se mimochodem poměrně těšil, tak jsem zklamán. A neberte to prosím, jako jakousi reflexi naších vztahů. Rozhovor s touto paní určitě není to, co by vám přineslo nějaký velký kredit v očích čtenářů, vzledem k tomu, jak se tato dáma chová a jaký má přístup k hostům ve svých pořadech. A vámi kladené otázky, nezlobte se ale souhlasím s panem Rothem. Je snad pražský zpravodaj bulvár? Pokud ano, pak byly otázky v pořádku. Pokud má ambice být seriozním periodikem, pak otázky ohledně focení aktu jsou poněkud nevhodné, hlavně formou jakou jste je položil. Zeptat se proč odmítla fotit akty, to opravdu nebylo moc novinářsky profesionální. Snad mou kritiku nebudete považovat za útok akt pominem, nebo jak se to v současné době populární latinské slovíčko píše.... aaaa už vím Ad hominem. To víte, já jsem jen taková nula, na ty latinské výrazy moc nedám.

1 0
možnosti
Foto

J72a37k25u65b 83R19o61t90h

13. 5. 2014 19:18

Jako obvykle z pohledu profesionální žurnalistiky špatný rozhovor. Vy zkrátka asi nikdy nepochopíte, že novináře nedělá schopnost předem vymyslet nějaké otázky a pak se jich slepě držet, ale primárně schopnost pružně reagovat na slova a postoje respondenta. Takže za 4-. :-/

5 0
možnosti
Foto

V86í22t 82H80a20s80s38a93n

13. 5. 2014 20:20

Dobrý večer,

To jsem moc rád, že jste mi nedal za 5. :) - Musím se přiznat, že z toho bych celou noc nespal. :) - Není nic jednoduššího něž takového neprofesionálního žurnalistu, jako jsem já, nečíst. Nikdo vás k tomu ostatně nenutí, nebo snad ano? - Já si také nekupuji noviny a nečtu autory, které pokládám za špatné.          VH

0 2
možnosti
TN

Možná je to přesně tak, jak se píše v nadpisu.

Nevím, já mám na ni takovou alergii, že se nevydržím na "Máte slovo" dívat ani tehdy, když mě téma eminentně zajímá. (Za poslední dva roky jsem to asi třikrát zkusil.)

Pořád si myslím, že v 90. letech byl v ČT někdo, kdo rozhodl, že moderátorky musí mít image nechutných, jízlivých a nepříjemných bab a cíleně se na tom pracovalo - Jílková, Tachecí, Drtinová ...

Je to sice úplně jiný formát pořadu, ale takový Marek Eben je živoucím důkazem teorie, že při slušném zacházení, citlivě kladených otázkách a pohodové atmosféře kolikrát původně "nastartovaný" zpovídaný kolikrát prozradí podstatně víc než původně chtěl.

2 0
možnosti

M.Jílková má přehnané sebevědomí a vadí mi, že se nechová k hostům ve studiu stejně. Na některé si "zasedne" a chová se k nim opovržlivě a k jiným zase přehnaně mile a ty "šetří". (její oblečení je pro tento druh pořadu většinou nevhodné, hodí se spíš někam do baru). Už se díváme jen když je nějaké velmi zajímavé téma.

1 0
možnosti
Foto

Mně osobně Michaela Jílková sympatická není. Kdysi jsem se párkrát díval na Kotel na Nově. (Jen tak mimochodem parodie na tento pořad v podání amsáblu Ivana Mládka byla vynikající.) Jakmile se na ČT objeví její dnešní program"Máte slovo", okamžitě přepínám na jiný program. Pro mne Michaela zůstává stále onu "ukřičenou domovnicí".

3 0
možnosti
MS

Myslíte tento kotel s Plačkovou a Pitkinem?

http://www.youtube.com/watch?v=DW5I34n6_N4  :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 9,12
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/