Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FL

F43r85a90n97t60a 61L33a33j69a

12. 5. 2014 12:13

A kdy začnou demonstrovat za legalizaci heroinu,LSD a dalších lahůdek?

0 0
možnosti
KB

Co na to policie ČR, když u nás stačí tak málo, aby člověka zavřeli kvůli přechovávání marihuany (většího, nžež malého množství) i třeba na dva roky do basy? Být policii, tak si na ně počkám, prohledám je a...dosavadní vězení nebudou stačit tomu náporu nových vězňů. Bylo by nutné postavit nové vězení.

0 0
možnosti
Foto

kdž to prosadí, tak si llegálně zobnu,:-)

0 0
možnosti
PK

Zdarec, no mám dojem, že Pán nám dal ještě jiné důležitější dary, než je marjána, ale jinak dobrý.

0 0
možnosti
BD

Konopí hodnotí a odsuzují lidé, kteří to nikdy nezkusili. Nemocní lidé nemohou léčit své choroby, protože mají strach.Na zahrádkách pěstitelů konopí je nebezpečno prodlévat,aby ho nesebrala policie.Já jsem ročník 1947 a konopí považuji za zázrak.

0 0
možnosti
VK

Tak nevím. Za mých mladých let, oj to už je dávno, nám k vyvolání dobré nálady stačilo, skočit si s kámošema pokecat na pivko, nebo zajet o víkendu na hory. Dnešní generace k dobré náladě potřebuje marihuanu a jiné budidla. A ještě demonstruje, aby jim to vrchnost dovolila.

4 0
možnosti
Foto

V19í10t 13H60a23s54s84a36n

11. 5. 2014 17:26

Václave,

já jsem včera jointa také neměl, jelikož jsem nekuřák a tráva není zrovna můj šálek kávy. Jo, pivečko to jsem si dal, ale až po focení. 

Dneska jsem pro změnu fotil Pražský maraton, na místě pro V.I.P. v Hilton gastru, jsem si dal do pusy samé laskominy a bylo toho tolik, že jsem to všechno ani nesnědl a rozdělil se s bezdomovcem, který chudák právě vybíral jídlo z košů. 

Podtrženo sečteno: Takže pro dnešek mám veškeré dobré skutky splněny, a to jsem nebyl ani v kostele, v synagoze, či v mešitě. ;-) Mějte se.                     VH

1 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/