Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŘV

A nebylo by lepší napsat popisky třeba pod fotky? Než vysvětlovat čtenáři, jak si má zajezdit myší, aby se k nim dostal?

0 0
možnosti
Foto

Klobouk dolů za odvahu, že jste tam vůbec jel. A taky za odvahu fotit. Není nad dobrou fotoreportáž. Dobré fotky vydají za víc než sebevíc sofistikované komentáře a vám se to povedlo. Supr. A z narážek o tendenčnosti od některých diskutujících si nic  nedělejte. Kdyby tam sami jeli, byli by strachy podělaní už za slovensko-ukrajinskou hranicí.

5 0
možnosti
Foto

Pane Fasulisi, díky.

abych řekl pravdu, tak mě osobně příliš nezajímá, co kdo mrmlá, i když se našli i tací, kteří mi říkali: "To se to jezdí, někam po boji".

 - K tomu bych rád dodal jen to, že jsem vyjížděl ráno 21.2. ( -Tedy necelý den po střelbě do demonstrantů, kdy se ještě v ulicích Kyjeva střílelo).  Na místo jsem dorazil ráno 22.2., kdy se po Majdanu pohybovali prakticky výhradně jen lidé v kuklách či helmách s bejsbolkami, rýči a molotovovými koktejly v rukou, a v té době jsem tam žádné jiné zahraniční fotografy neviděl.

S pozdravem                                                                                                               VH

3 0
možnosti
Foto

Také díky.                                                                                                             -autor-

1 0
možnosti
Foto

Vítku, dobrý fotky. Proruští fanatici z tebe tady sice udělají agenta CIA, ale s tím už asi žít dokážeš ne?R^;-)

0 1
možnosti
Foto

Vladimíre, asi Tě zklamu, ale snažím se nestranit ani jedné straně. Díky za návštěvu.;-)

1 0
možnosti
Foto

I94v74a18n 71M17a92r62e54k

5. 3. 2014 18:21

Spíš než Majdan mi to připomíná mejdan>>> agresivních zdivočelých bezdomovců včetně vypitých lahví od lihových nápojů a typického nepořádku,myslím že nejsem daleko od pravdy ? ! ? ! RvRvRv

3 2
možnosti
Foto

Ve válce je obvykle nepořádek. Co se týká prodeje alkoholu, tak ten je na celém Majdanu zakázán. Pokud jste měl na mysli třináctou fotku od konce, tak to bych vám rozhodně nedoporučoval pít. - To jsou Molotovovy koktejly.

2 0
možnosti
Foto

Velmi dobrá a zajímavá fotoreportáž. R^R^R^R^R^R^R^

5 3
možnosti
Foto

Marku, také díky. - Určitě mám ještě z čeho vybírat pro druhou.

1 0
možnosti
TB

Docela pěkná je to fotka s nápisem WHITE POWER[>-]EUR^V

0 0
možnosti
Foto

Velmi velmi pěkná fotoreportáž. Gratuluji R^R^R^R^

6 0
možnosti
JS

J35a12n 78S50e69m89i28k

4. 3. 2014 23:52

ten "demonstrant s opravdu podivnym ucesem" .... myslim ze to je 'uces' ktery nosiliukrajinsti kozaci v 16. a 17. stoleti

viz.:

http://lasthairmodels.com/2012/08/24/cossack-traditional-ukrainian-hairstyle/45951300_6a40b45d3b/

1 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4109x
Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/