Pořadatel protiislámských akcí Pavel Pešan sdílí příspěvek, který přirovnává Obamu k opici

28. 08. 2016 16:00:00
Na demonstraci proti Angele Merkelové s názvem "Protest "Uvítání Frau Merkel", na níž jsem byl před zraky několika přihlížejících za rasistických nadávek skupinou účastníků demonstrace doslova vykopán směrem od kašny

kvůli tomu, že jsem pouze dělal svojí práci - fotoreportáž z demonstrace pro česká média. GALERIE. Když jsem si šel následně stěžovat za policisty, tak mi bylo sděleno, že pokud si mě na akci nebude přát její pořadatel, tak nebudu moct fotit, což není argument hodný diskuse, jelikož se jednalo o veřejné shromáždění a pokud fotím pro periodikum a jsem viditelně označen, tak mám na veřejných shromážděních stejné právo fotit, jako ostatní fotografové z jiných médií. Můžete se podívat do občanského zákoníku. Stěžovat jsem si šel hned dvakrát. Nejprve za svým známým, hlavním organizátorem demonstrace Žarko Jovanovičem, který s mým fotografováním neměl žádný problém a poté za jejím spoluorganizátorem Pavlem Pešanem, který se k incidentu později na Facebooku vyjádřil tak, že jsem "tam schválně provokoval, doslova jsem fotil lidi z půl metru" a (což je na základě toho, že na demonstracích fotím teleobjektivem, zcela vyloučené), "lidem takřka lezl po zádech." Pavel Pešan dále napsal, že jsem "chtěl vyvolat konflikt, abych pak mohl tvrdit, že mě nějací rasisté napadli"

- To, že jsem byl kvůli fotografování několika agresivními účastníky demonstrace proti muslimskému násilí vulgárně urážen a fyzicky napadán, ho přitom vůbec nezajímalo. Třeba se účastníkům demonstrace na které bylo odsuzováno násilí páchané muslimy jen nelíbilo mé "multikulturní" tričko na kterém mám logo Coca Cola ve třech světových jazycích - Hebrejštině, Angličtině a Arabštině. Považte, antisemita s nápisem na tričku v Hebrejštině! :)

Ale teď vážně, jsem striktní ateista a dokonce i profesionální ochranka stojící u pódia tentokrát neměla problém mě pustit fotit k pódiu, kde vystupovali řečníci Martin Konvička, Petr Hampl, Michal Semín, Klára Samková, Martin Vítek, a řečnice z německého hnutí PEGIDA, Tatjana Festerlingová.

Ale, zpět k věci. Spolupořadatel protiislámských demonstrací z občanského sdružení Jeden domov, Pavel Pešan se tedy nepovažuje za rasistu, ale dnes na svém Facebooku sdílel "vtip" nepřímo přirovnávající amerického prezidenta Baracka Obamu k opici, což už rasismus je.

Mě a několika účastníkům diskuse na onom "vtipu" nic vtipného nepřišlo a pokládám ho za rasismus toho nejprimitivnějšího zrna. Nutno dodat, že nejsem příznivcem Baracka Obamy a jsem příznivcem dobrých vtipů o Židech, eskymácích, homosexuálech, Arabech, černoších, mimozemšťanech a Cikánech, a rád se jim zasměji, ale tohle bylo ze strany člověka, který o sobě tvrdí, že není rasista, silně přes čáru. Politolog Petr Hampl příspěvek lajkoval, takže se mu asi také líbil. Pavle Pešane, už toho mám vážně dost, běžte se se svými kecy o tom, že poměrně velká část účastníků protiislámských demonstrací včetně vás nejsou rasisté, bodnout! Primitivní rasista jste a ani nemáte koule na to to přiznat. Vy a vám podobní pomalu posouvají hranice toho, co bude společnost ještě ochotná akceptovat. Lidem jako vy je třeba říci jasné: NE. Howgh!

A teď milí diskutéři do mně. (Připomínám, že příspěvky netýkající se tématu budu nekompromisně mazat.)

Autor: Vít Hassan | neděle 28.8.2016 16:00 | karma článku: 24.27 | přečteno: 3129x

Další články blogera

Vít Hassan

Petr Pilát: „Když jezdec odejde domů jenom s lokty od krve, tak je to fajn.”

Petr Pilát (*12.3.1991) Momentálně bydlí v Zaječicích se svou rodinou. Na motorce jezdí od svých 3 let a FMX začal skákat již ve svých 10 letech. V roce 2005 se zapsal do dějin, když jako nejmladší člověk na světě skočil backflip.

25.1.2024 v 13:34 | Karma článku: 8.67 | Přečteno: 232 | Diskuse

Vít Hassan

Výběr mých 60 nejlepších fotografií za rok 2023

Takový byl můj fotografický rok 2023. V silvestrovském fotoblogu již tradičně přináším výběr svých nejlepších fotografií, které jsem pořídil v uplynulém roce. Do diskuse mi napište jaké 3 Vás zaujaly nejvíce.

31.12.2023 v 13:34 | Karma článku: 18.84 | Přečteno: 561 | Diskuse

Vít Hassan

„Až se k tobě příště nějaký hloupý Izraelec bude chovat podobně, tak mi zavolej.“

Na iDnes jsem si přečetl článek s titulkem Výčepní v Praze odmítl obsloužit židovské hosty, potyčku řešila policie. Reportáž popisovala to, že výčepní v hospodě U Hrocha údajně odmítl obsloužit židovské hosty kvůli jejich víře.

28.10.2023 v 10:10 | Karma článku: 45.91 | Přečteno: 21579 | Diskuse

Vít Hassan

Výběr mých 90 nejlepších fotografií za rok 2022

Takový byl můj fotografický rok 2022. V silvestrovském fotoblogu již tradičně přináším výběr svých nejlepších fotografií, které jsem pořídil v uplynulém roce. Do diskuse mi napište jaké 3 Vás zaujaly nejvíce.

31.12.2022 v 13:34 | Karma článku: 19.16 | Přečteno: 760 | Diskuse

Další články z rubriky Politika

Jiří Žamboch

Prokazatelně lživý titulek o spotřebitelské náladě:

Titulek Seznam Zprávy: "Blbá nálada ustupuje, Češi se cítí ekonomicky nejlépe za tři a půl roku" znamená, že autor neumí napočítat do tří (let). Důkazem jeho lživosti jsou přitom informace přímo z článku.

29.3.2024 v 9:14 | Karma článku: 17.85 | Přečteno: 207 | Diskuse

Michal Sabó

Nechte nám Mrazíka! Proč Češi stále milují Rusko a staré časy?

Česká veřejnost je rozdělena na dvě poloviny. Jedna podporuje Ukrajinu, druhá si stojí za Ruskem. Co vede lidi k hájení tyranie?

29.3.2024 v 6:45 | Karma článku: 16.24 | Přečteno: 476 | Diskuse

Jiří Žamboch

Putinovo dnešní vojenské srovnání NATO a Ruska záměrně kulhá.Situace Ruska je o dost lepší

Dnešní srovnání NATO Putinem dalším chytrým Putinovým tahem.Prohlášení "Rusko vydává desetkrát méně na obranu než Spojené státy, tak je ruský útok na NATO nesmyslný." má ukolébat veřejnost evropských členů NATO.Je to však jinak.

28.3.2024 v 20:10 | Karma článku: 14.33 | Přečteno: 385 | Diskuse

Jan Pavelec

ČR má se svým upoceným pojetím liberalismu 200 let zpoždění.

Podle Listiny základních práv a svobod se Česká republika nesmí vázat na jakoukoliv výlučnou ideologii či náboženské vyznání, a podle Ústavy má být státem sociálním, nikoliv (neo)liberálním.

28.3.2024 v 15:50 | Karma článku: 14.70 | Přečteno: 248 | Diskuse

Jan Bartoň

Přichází nový věk – volíme mezi tragédií a realismem

Pan Václav Vlk starší uveřejnil skvělý komentář k současné mezinárodní situaci pod titulkem Přichází nový věk tragédie. Abychom předešli tragédii, musíme zvolit realismus.

28.3.2024 v 10:00 | Karma článku: 29.95 | Přečteno: 669 | Diskuse
Počet článků 243 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4108

Jsem profesionální fotograf a novinář na volné noze. Toto je můj osobní blog, kde převážně přepublikovávám mé v jiných médiích vydané fotografie a rozhovory s osobnostmi.

V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.

Navštivte můj fotoweb:

http://vithassan.wixsite.com/photography

Instagram: 

https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...